Strikkedugnad mot slutten

N gr det mot slutten av rets strikkedugnad, og i dag har jeg vrt p Kirkens Bymisjon Kristiansand og levert inn skjerf.

I r ble det fire skjerf fra denne kanten. Svigermor har strikket ett, jeg har strikket ett og mamma har strikket to!

Bymisjonens flittige damer tok gladelig imot skjerfene - og serverte oss deilig lunsj til en billig penge. Vi fikk ogs kjpt med oss en julegave fra Bymisjonens verksted, men den kan jeg ikke vise frem her ;)

1. november avsluttes aksjonen med et arrangement i Markens, hvor skjerf skal deles ut. Bli med! :)

#kirkensbymisjon #strikkedugnad #etvarmeresamfunn #gledensomgruersegtiljul #tusenideerno

3 kommentarer

frodith

24.10.2017 kl.16:16

S flinke dere har vrt da :-) Bra tiltak :-)

24.10.2017 kl.18:39

S fint prosjekt! Hvor kan man kjpe de oransje garnene?

Siri's Syrom

25.10.2017 kl.10:46

Anonym: ja, kjempebra prosjekt fra Bymisjonen. Det er laget eget garn hvor en del av prisen p garnet gr rett til Bymisjonens arbeid. Jeg kjpte det p Europris, men det finnes i vanlige garnbutikker ogs :)

Skriv en ny kommentar

Siri's Syrom

Siri's Syrom

45, Kristiansand

Velkommen til bloggen min hvor jeg skriver om syrommet mitt. Ja, ikke selve rommet da, men det som skapes der. Jeg er utdannet faglrer i kunst og hndverk, og master i pedagogikk. P syrommet boltrer jeg meg med mnster, saks og symaskin. Jeg bruker nye og gamle stoffer og lar skapergleden f fritt utlp. Jeg syr bde nytt og driver med redesign. Noe av dette har jeg lyst til dele. Kanskje det kan vre til inspirasjon og f skapergleden til boble hos deg ogs? nsker du flge meg, klikk p bildet og deretter p "flg".