Strikkedugnad mot slutten

Nå går det mot slutten av årets strikkedugnad, og i dag har jeg vært på Kirkens Bymisjon Kristiansand og levert inn skjerf.

I år ble det fire skjerf fra denne kanten. Svigermor har strikket ett, jeg har strikket ett og mamma har strikket to!

Bymisjonens flittige damer tok gladelig imot skjerfene - og serverte oss deilig lunsj til en billig penge. Vi fikk også kjøpt med oss en julegave fra Bymisjonens verksted, men den kan jeg ikke vise frem her ;)

1. november avsluttes aksjonen med et arrangement i Markens, hvor skjerf skal deles ut. Bli med! :)

#kirkensbymisjon #strikkedugnad #etvarmeresamfunn #gledensomgruersegtiljul #tusenideerno

3 kommentarer

frodith

24.10.2017 kl.16:16

Så flinke dere har vært da :-) Bra tiltak :-)

24.10.2017 kl.18:39

Så fint prosjekt! Hvor kan man kjøpe de oransje garnene?

Siri's Syrom

25.10.2017 kl.10:46

Anonym: ja, kjempebra prosjekt fra Bymisjonen. Det er laget eget garn hvor en del av prisen på garnet går rett til Bymisjonens arbeid. Jeg kjøpte det på Europris, men det finnes i vanlige garnbutikker også :)

Skriv en ny kommentar

Siri's Syrom

Siri's Syrom

45, Kristiansand

Velkommen til bloggen min hvor jeg skriver om syrommet mitt. Ja, ikke selve rommet da, men det som skapes der. Jeg er utdannet faglærer i kunst og håndverk, og master i pedagogikk. På syrommet boltrer jeg meg med mønster, saks og symaskin. Jeg bruker nye og gamle stoffer og lar skapergleden få fritt utløp. Jeg syr både nytt og driver med redesign. Noe av dette har jeg lyst til å dele. Kanskje det kan være til inspirasjon og få skapergleden til å boble hos deg også? Ønsker du å følge meg, klikk på bildet og deretter på "følg".